Bli medlem.

För att få delta i våra kurser och medlemsaktiviteter måste du vara medlem hos oss.

För del- eller familjemedlem logga in HÄR (övre högra hörnet) och gå därefter till Medlemskap - Bli medlem i vänstermenyn.
För ordinarie- eller ungdomsmedlemskap klickar du HÄR och fyll i formuläret.

Medlemskapet är löpande, dvs gäller i 12 månader från tecknandet, vid förnyelse kommer faktura från SBK.

Medlemsavgifter 2022
Ordinarie medlem: 500 kr
Delmedlem: 120 kr
Familjemedem: 150 kr
Ungdomsmedlem: 300 kr

Ordinarie medlem
Av medlemsavgiften går 400 kr till Svenska Brukshundklubben centralt och 100 kr till Hultsfred Brukshundklubb.
 Registrering sker hos SBK här

Delmedlem
Delbetalande medlem kan du bli om du är ordinarie medlem i en annan av SBK:s lokalklubbar eller i någon av SBK:s rasklubbar – gå in på www.brukshundklubben.se för att se vilka raser som tillhör SBK. Hela avgiften tillfaller Hultsfred Brukshundklubb.

Familjemedlem
Du kan bli familjemedlem om någon i din familj redan är ordinarie medlem och ni bor på samma adress. Hela avgiften tillfaller Hultsfred Brukshundklubb.

Ungdomsmedlem
För dig mellan 6 och 25 år. Gå in på SHU för att få mer information om vad det innebär att vara med i Sveriges Hundungdom.
Registrering sker hos SBK här

Medlemsförmåner:

- Möjlighet att gå kurs.

- Möjlighet att deltaga i tävlingar och prov arrangerade av SBK.
- Möjlighet att delta vid medlemsaktivieter.

-  6 nummer/ år av tidningen Brukshunden som är Sveriges näst största hundtidning.