Boende

Tävlingen genomförs samma helg som GP Speedway i Målilla, av den anledningen kan det vara klokt att vara tidigt ute med boendebokning om du vill bo nära tävlingsplatsen. Men agility går ju på tid och detta är inget undantag ;-)

8 minuters gångväg (eller 3 min med bil) från tävlingsområdet ligger Hultsfred strandcamping där husvagnsplatser och tältplatser finns.

8 minutes' walk (or 3 minutes by car) from the competition area is Hultsfred beach camping where there are caravan sites and tent sites.

22 minuter med bil från tävlingsområdet ligger Karaktärshotellet Björkbacken som erbjuder både camping, hotell, stugor och vandrarhem.

22 minutes by car from the competition area is Karaktärshotellet Björkbacken, which offers both camping, cabins, hotel and hostel.

23 minuter med bil från tävlingsområdet ligger Vimmerby camping som erbjuder både camping och stugor.

23 minutes by car from the competition area is Vimmerby camping which offers both camping and cabins.

16 minuters gångväg från tävlingsområdet ligger Hotell Hulingen som också är en av våra fantastiska sponsorer!

16 minutes' walk from the competition area is Hotel Hulingen that also is one of our fantastic sponsors.

Ställplatser med tillgång till vatten & toaletter samt tältplatser kommer kunna erbjudas i begränsat antal vid vår brukshundklubb, 8 minuter med bil från tävlingsplatsen. Mer info och bokning: nicklas.hbk@gmail.com.

Camping and tentplaces with access to water & toilets will be available in limited numbers at our dog club, 8 minutes by car from the competition venue. More information and booking: nicklas.hbk@gmail.com.

AirBnb erbjuder privata värdar boende i och omkring Hultsfred.

On AirBnb private hosts offers accommodation in and around Hultsfred.

Ytterligare boenden

Visit Hultsfred kan du finna ytterligare boendealternativ inom samtliga kategorier.