Hultsfred brukshundklubb fyller 40 år, givetvis ska detta firas
och det gärna tillsammans med dig den 31 augusti!

Vi inleder dagen med ett gemensamt klubbmästerskap i grenarna lydnad, rallylydnad och agility. Mer information om detta finner du HÄR.

Efter klubbmästerskapet händer följande:
Klockan 14:00 kommer Billy Andersson, ordförande i vårat distrikt och pratar om Svenska brukshundklubben då, nu och i framtiden följt av information om tjänstehund och uppvisning med hundar ute på appellplanen.
Klockan 16:30 Dukar vi upp middag, quizzar loss för att kora klubbens mest allmänbildade lag och någonstans där under tiden blir det tårta!

Under klubbmästerskapet och fram till 16:30 är alla oavsett medlem eller inte välkommen att gästa oss, kanske är du nyfiken på vad en brukshundklubb är för något?
Från 16:30 är firandet med våra medlemmar, anmälan sker till anna@hultsfredbrukshundklubb.se och kostar 50:- (betalning bekräftar anmälning).

Hoppas vi syns!